15.02.2024 14:20
Роз'яснення щодо порядку отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки на території Роздільнянської міської ради
Замовник, який має наміри здійснити будівництво індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, елементів інженерного захисту та благоустрою на земельній ділянці повинен отримати будівельний паспорт забудови земельної ділянки (далі – будівельний паспорт).
З вересня 2020 року відомості про будівельні паспорти забудови земельної ділянки повинні бути внесені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі – ЄДЕССБ). В результаті кожному будівельному паспорту присвоюється реєстраційний номер ЄДЕССБ (формат BP00:0000-0000-0000-0000) та формується QR-код з посиланням на вказаний будівельний паспорт на порталі e-construction.gov.ua
Будівельний паспорт створюється виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа та підписується начальником відділу містобудування та архітектури Управління ЖКГ Роздільнянської міської ради з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Для отримання будівельного паспорта на нове будівництво замовник подає заяву наведеної форми до якої додаються наступні документи:
-
копія документа, що засвідчує особу заявника: паспорт та РНОКПП - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
-
копія документа, що засвідчує повноваження представника: паспорт та РНОКПП - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
-
копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
-
схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
-
проектна документація (розробляється та включається до будівельного паспорта лише за бажанням замовника);
-
згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі розміщення нових об’єктів) (за умови перебування у спільній власності);
З метою конкретизації намірів забудови, уточнення інформації щодо наявності існуючих будівель та споруд на суміжних ділянках, а також наявності існуючих інженерних мереж, крім зазначених документів рекомендовано додати матеріали топографо-геодезичної зйомки М 1:500.
Крім того для опрацювання інформації щодо розмірів, конфігурації земельної ділянки та наявності чи відсутності обмежень на її використання, рекомендовано додатково до основного переліку документів надати Витяг з державного земельного кадастру.
У разі здійснення реконструкції, капітального ремонту додатково до основного переліку документів додаються:
-
копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, у разі якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
-
згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (за умови перебування у спільній власності).
Відділ містобудування та архітектури Управління ЖКГ
Громада у соцмережах:
Поділитись
Дізнайтеся також
15/02/2024
Роз'яснення щодо порядку та етапів оформлення нерухомості за будівельною амністією в Україні
21/11/2024
Щодо зміни граничного розміру орендної плати
Усі новини