Логотип

Роздільнянська територіальна громада

Одеська область, Роздільнянський район

03/01/2025

Рішення міської ради від 04.12.2024 № 4299-VIII «Про утворення координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності»


УКРАЇНА
РОЗДІЛЬНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

XLVIII сесія VIII скликання

 
РІШЕННЯ

 

Про утворення координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності

 

Керуючись статтями 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Закону України «Про основні засади державної політики української національної та громадянської ідентичності», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 18.04.2023 №364 «Про затвердження Типового положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевому органі виконавчої влади, органі місцевого самоврядування», з метою здійснення повноважень у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, створенню умов для національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання та громадянської освіти на території Роздільнянської міської територіальної громади, з урахуванням висновків та рекомендацій постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, зв'язків з громадськістю та правопорядку, постійної комісії з питань соціального захисту населення, молодіжної політики, охорони здоров'я, освіти, підтримки культури та спорту, Роздільнянська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Утворити координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Роздільнянській міській раді Роздільнянського району Одеської області.

2. Затвердити Положення про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Роздільнянській міській раді Роздільнянського району Одеської області, що додається.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціального захисту населення, молодіжної політики, охорони здоров’я, освіти, підтримки культури та спорту та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Крилова С.М.

 

 

Міський голова

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Валерій ШОВКАЛЮК

 

 

   
 

04 грудня 2024 року
№4299-VIII

   

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення

Роздільнянської міської ради

Одеської області

04 грудня 2024 року

№4299-VIII

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про координаційну раду з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Роздільнянській міській раді

 

1. Координаційна рада з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності при Роздільнянській міській раді (далі – координаційна рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним з метою участі в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності та сприяє координації діяльності суб’єктів відносин у зазначеній сфері на території Роздільнянської міської територіальної громади.

2. Координаційна рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, наказами, розпорядженнями міністерств, розпорядженнями Одеської обласної державної адміністрації, Роздільнянської районної державної адміністрації, рішеннями Роздільнянської міської ради, розпорядженнями Роздільнянського міського голови, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями координаційної ради є:

1) Сприяння:

- здійсненню повноважень Роздільнянської міської ради у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, створенню умов для національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання та громадянської освіти на території Роздільнянської міської територіальної громади;

- співпраці Роздільнянської міської ради з інститутами громадянського суспільства у сфері утвердження національної та громадянської ідентичності;

- провадженню інформаційно-просвітницької діяльності у сфері утвердження української національно-та громадянської ідентичності;

- висвітленню діяльності інститутів громадянського суспільства у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності;

2) Визначення шляхів та способів вирішення питань, що виникають під час реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, підвищення ефективності діяльності Роздільнянської міської ради у зазначеній сфері;

3) Удосконалення нормативно-правової бази у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

4. Координаційна рада згідно з покладеними на неї завданнями на території Роздільнянської міської територіальної громади:

1) бере участь в оцінюванні ефективності державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;

2) бере участь у підготовці, розгляді та внесенні пропозицій, висновків, рекомендацій до регіональних цільових програм з утвердження української національної та громадянської ідентичності, інших нормативно-правових актів міської ради;

3) подає міській раді пропозиції щодо вдосконалення реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності на місцевому рівні;

4) здійснює взаємодію та обмін досвідом роботи з іншими координаційними радами;

5) проводить аналіз стану та причин виникнення проблем у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності;

6) вивчає результати діяльності міської ради у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності.

5. Координаційна рада має право:

1) отримувати в установленому порядку від Роздільнянської міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

2) залучати до участі у своїй роботі представників Роздільнянської міської ради, Роздільнянської районної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій, а також громадських об’єднань (за погодженням з їх керівниками) і незалежних експертів (за згодою);

3) розглядати пропозиції інститутів громадянського суспільства із питань, що належать до компетенції координаційної ради;

4) для оперативного вирішення актуальних питань, що належать до компетенції координаційної ради, та для виконання покладених на неї завдань утворювати постійні або тимчасові робочі групи, що діють у період між її засіданнями;

5) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів;

6) вносити пропозиції щодо заохочення в установленому порядку представників інститутів громадянського суспільства та окремих громадян за їх внесок у забезпечення розвитку сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності

6. Координаційна рада під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

7. До складу координаційної ради входять голова, заступник голови, секретар та члени координаційної ради. Персональний склад координаційної ради затверджує Роздільнянський міський голова.

8. До складу координаційної ради входять:

- голова координаційної ради – заступник Роздільнянського міського голови, відповідальний за реалізацію державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до розподілу функціональних обов’язків;

- заступник голови координаційної ради – представник інституту громадянського суспільства, що бере участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до законодавства ( за згодою);

- секретар координаційної ради – спеціаліст І категорії Відділу молоді та спорту Роздільнянської міської ради;

- представники територіальних органів Національної поліції, Адміністрації Держприкордонслужби, ДСНС, Держлісагенства, інших центральних органів виконавчої влади, а також регіонального органу СБУ (за згодою);

- представники військових частин Збройних Сил, Національної гвардії, розташованих на території Роздільнянської міської територіальної громади, закладів освіти військового спрямування, підприємств оборонної галузі, районного центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою);

- керівники, заступники керівників або представники структурних підрозділів Роздільнянської міської ради, посадова особа міської ради, що відповідає за мобілізаційну роботу;

- представники громадських об’єднань ветеранів війни – учасників бойових дій, військово-патріотичних і військово-спортивних клубів та організацій, керівники громадських штабів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (за згодою);

- представники інститутів громадянського суспільства, що провадять діяльність у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності (за згодою);

- представники місцевих медіа, дитячих і молодіжних друкованих видань патріотичного спрямування ( за згодою);

- представники закладів освіти, закладів сфери утвердження української національної та громадянської ідентичності, органів учнівського та студентського самоврядування, дитячих та молодіжних громадських об’єднань (за згодою);

- вчені, експерти, діячі освіти, науки, культури, мистецтва, спорту, представники підприємств, установ, організацій, діяльність яких спрямована на утвердження у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

До складу координаційної ради може бути делеговано не більш як по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства, у тому числі громадського об’єднання ветеранів війни та місцевого медіа.

Строк повноважень складу координаційної ради становить два роки.

Члени координаційної ради беруть участь у її роботі на громадських засадах.

9. Персональний склад координаційної ради формується за пропозиціями відповідних територіальних органів, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, інститутів громадянського суспільства.

Для формування складу координаційної ради Роздільнянська міська рада оприлюднює на своєму офіційному вебсайті оголошення про формування складу координаційної ради.

Протягом чотирнадцяти календарних днів з дня оприлюднення оголошення про формування складу координаційної ради уповноважена посадова особа Роздільнянської міської ради приймає та узагальнює надані пропозиції.

Пропозиції щодо включення до складу координаційної ради подаються у друкованій формі за адресою та у строк, що визначені в оголошенні про формування складу координаційної ради.

Після завершення строку приймання пропозицій Роздільнянська міська рада оприлюднює такі пропозиції на своєму офіційному вебсайті та інших офіційних електронних ресурсах.

Після завершення десяти календарних днів з урахуванням зауважень та пропозицій посадова особа Роздільнянської міської ради, до повноважень якої належить реалізація державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, протягом трьох календарних днів готує та подає на погодження голові Роздільнянської міської ради пропозиції щодо персонального складу координаційної ради.

Після погодження Роздільнянським міським головою персонального складу координаційної ради такі особи можуть бути включені до нього на підставі офіційних листів від органів державної влади, підприємств, установ, організацій, інститутів громадянського суспільства, які вони представляють, але не пізніше ніж за три місяця до завершення строку повноважень координаційної ради, про що видається розпорядження міського голови.

Членство в координаційні раді припиняється у разі:

- завершення строку повноважень члена координаційної ради;

- відсутності члена координаційної ради на першому засіданні новосформованої координаційної ради без поважних причин;

- систематичної (більш як два рази підряд) відсутності члена координаційної ради на її чергових засіданнях без поважних причин;

- надходження повідомлення від інституту громадянського суспільства, підприємства, установи, організації за підписом керівника, якщо інше не передбачено його установчими документами, про відкликання свого представника та припинення його членства в координаційній раді;

- неможливості члена координаційної ради брати участь в її роботі за станом здоров’я, визнання його в судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним;

- подання членом координаційної ради відповідної заяви;

- набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо члена координаційної ради;

- смерті члена координаційної ради.

Рішення про припинення членства в координаційній раді оформляється протоколом координаційної ради, який передається міському голові для видання відповідного розпорядження.

10. Організація діяльності координаційної ради визначається цим Положенням.

11. Основною організаційною формою роботи координаційної ради є засідання, які проводяться за рішенням голови координаційної ради в разі потреби, але не рідше ніж один раз на квартал. Позачергові засідання координаційної ради можуть скликатися за ініціативою голови координаційної ради або однієї третини від загального складу її членів. У разі відсутності голови координаційної ради засідання координаційної ради можуть проводитися за рішенням та за ініціативою заступника голови координаційної ради. Засідання координаційної ради проводить голова координаційної ради або за його відсутності заступник голови координаційної ради, а в разі відсутності заступника голови координаційної ради - член координаційної ради, уповноважений зазначеною радою.

12. Засідання координаційної ради проводяться відкрито. Засідання координаційної ради ведуться державною мовою.

Голова координаційної ради може прийняти рішення про проведення засідання координаційної ради у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена координаційної ради в такому режимі у засіданні координаційної ради.

Рішення про засідання доводиться до відома членів координаційної ради не пізніше ніж за 24 години до його початку із зазначенням порядку денного та порядку відкритого доступу до трансляції засідання координаційної ради.

Засідання координаційної ради є повноважним з моменту підтвердження ідентифікації всіх осіб-учасників, якщо в ньому бере участь більшість членів від загального складу координаційної ради.

Хід і результати засідання можуть фіксуватися за допомогою технічних засобів аудіо- та/або відеозапису. У такому випадку запис засідання та його носій є невід’ємною частиною протоколу засідання. Рішення координаційної ради приймається на її засіданні після обговорення більшістю членів від загального складу координаційної ради поіменним голосуванням. Обговорення може здійснюватися в обмежених часових рамках, що встановлюються особою, головуючою під час засідання.

Голосування на засіданні координаційної ради здійснюється членами координаційної ради особисто після їх ідентифікації.

13. Засідання координаційної ради вважається правоможним, якщо на ньому присутня більшість членів від загального складу ради.

За запрошенням координаційної ради в її засіданнях можуть брати участь представники центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства.

14. Пропозиції щодо розгляду питань на засіданні координаційної ради вносять голова координаційної ради, його заступник та члени координаційної ради.

15. Підготовку порядку денного засідання координаційної ради з урахуванням пропозицій її членів та матеріалів для розгляду на засіданні забезпечує секретар координаційної ради.

16. Рішення координаційної ради ухвалюється відкритим голосуванням більшістю голосів членів від загального складу координаційної ради. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

17. Пропозиції та рекомендації, схвалені координаційною радою, оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем координаційної ради і надсилається членам координаційної ради.

Член координаційної ради, який не підтримує рішення, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

18. Протокол засідання координаційної ради розміщується не пізніше ніж через сім календарних днів з дати проведення засідання на офіційному вебсайті Роздільнянської міської ради.

19. Рішення координаційної ради, ухвалені в межах її компетенції, є рекомендаційними для розгляду та врахування в роботі Роздільнянської міської ради та її структурних підрозділів.

20. Пропозиції та рекомендації координаційної ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття рішення міської ради або розпорядження Роздільнянського міського голови.

21. Роздільнянська міська рада та її структурні підрозділи здійснюють організаційно-методичне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності координаційної ради, створюють належні умови для її роботи.

 


Громада у соцмережах:

       

Поділитись рішенням
Дізнайтеся також

Усі рішення