19.03.2024 13:27
Новий крок у вдосконаленні медичної сфери Роздільнянської громади
Нещодавно дружня команда нашої громади на чолі з першою заступницею міського голови Ольгою Босюк, спільно з генеральною директоркою Роздільнянського ЦПМСД Тетяною Муравською, її заступницею Світланою Карабаш та медичною директоркою з дитинства та пологової діяльності Ларисою Почтаренко пройшли триденне навчання на тему: «Розвиток клієнтського сервісу в комунальних медичних закладах». Також у навчанні брали участь представники ще семи громад України, з якими наша команда могла обмінятися досвідом, навчитися новому та надихнутися для подальших змін.
Під час навчання учасники отримали можливість поглибити знання з роботи відділів сервісу та комунікації, розвитку клієнтського сервісу та побудови планів запуску call-центрів. Як ми вже повідомляли раніше, наша громада активно готується до запуску call-центру, який розвантажить лікарів і стане зручним інструментом для ефективної комунікації мешканців з лікувальним закладом.
Також учасники мали можливість ознайомитися з успішними прикладами впровадження call-центрів у медичних закладах, завдяки візитам до закладів охорони здоров'я міста Мукачеве.
Розбудова якісного сервісу як системи – актуальне завдання в умовах трансформації системи охорони здоров'я, метою якої є пацієнтоорієнтованість. Здобуті під час навчання знання та поради експертів допоможуть сформувати якісну матеріальну базу для створення сервісу та розробити ефективні механізми взаємодії з мешканцями, що потребують медичної консультації.
ℹ️ Проєкт «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» фінансується урядом Німеччини, реалізується БО «100% Життя» і здійснюється GIZ Ukraine в рамках «Спеціальної програми підтримки України EU4ResilientRegions».
Більше фото на фейсбук-сторінці громади.
Громада у соцмережах:
Поділитись
Дізнайтеся також
11/12/2024
Реформа МСЕК в дії
29/11/2024
Роздільнянська громада Одеської області отримала мобільну клініку за підтримки уряду Німеччини
30/10/2024
ВАКАНСІЯ ОПЕРАТОРА CALL-ЦЕНТРУ
Усі новини