14.01.2022 11:43
ЗВІТУЄМО В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ
ЗВІТУЄМО В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ.
Роздiльнянська ДПI інформує, що з 1 січня 2022 року почався період звітування платниками податків своїх доходів, отриманих у 2021 році, та нарахованих податків. Звітувати мають і юридичні особи і фізичні особи. ФОП на загальній системі, на спрощеній системі оподаткування та фізичні особи - громадяни у яких виникає такий обов`язок.
Поряд з цим актуальною формою взаємодії у період карантинних обмежень з податковими органами залишається використання електронних сервісів, запроваджених ДПС, які набувають все більшої популярності серед платників.
Електроннi сервiси - це соцiальна пiдтримка платникiв податкiв на перiод здiйснення обмежувальних протиепiдемiчних заходiв, запроваджених з метою запобiгання поширенню на території України гострої респiраторної хвороби COVID-19.
Переваги подання звiтних документiв в електронному виглядi:
-
самостiйний вибiр часу подання звiтностi зручного для платника,
-
не потрiбно вiдвiдувати ЦОП,
-
без черг,
-
економiя часу,
-
уникнення арифметичних помилок,
-
постiйне оновлення програмного забезпечення відповідно до останнiх норм законодавства,
-
автоматичне заповнення звiтних документiв на пiдставi вже поданих звiтiв,
-
автоматичне формування архiву електронних копiй звiтiв, квитанцiй та iнших документiв,
-
протидiя розповсюдження COVID-19.
Користування сервісом Електронний кабінет надає можливість працювати платникам податків з органами податкової служби дистанційно, а саме:
-
підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
-
переглядати дані картки особового рахунку про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);
-
формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;
-
здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;
-
здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями);
-
замовляти та отримувати адміністративні послуги;
-
оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів.
Серед перерахованих послуг «Електронного кабінету» ми хочемо акцентувати Вашу увагу саме на поданні звітності в електронному вигляді, бо саме ця послуга отримує дедалі більшу підтримку платників податків, адже електронна звітність – це сучасно, швидко та зручно!
Для електронного звітування платникам потрібно завантажити відповідне програмне забезпечення та отримати електронний цифровий підпис, який органи Державної податкової служби України надають безкоштовно.
Таким чином, у цей час електронний цифровий підпис безкоштовно можна одержати за наступними адресами:- відділ реєстрації користувачів при ДПС в Одеській області (м. Одеса, вул. Ланжеронівська, буд. 15, каб.201, тел. (048) 705-61-74);- пункт реєстрації користувачів №2 (м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП ДПІ у Малиновському районі м. Одеси.
Одержати відкриті ключі можуть усі без винятку платники податків: юридичні, фізичні особи й громадяни незалежно від місця прописки та обліку.
Роздiльнянська ДПI
Поділитись
Дізнайтеся також
21/11/2024
Щодо зміни граничного розміру орендної плати
Усі новини