Перейти до основного вмісту

Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Колір

Гаряча лінія Електронна черга Чатбот
Головна Новини

В яких випадках контролюючий орган може анулювати реєстрацію платника єдиного податку четвертої групи юридичних осіб?

В яких випадках контролюючий орган може анулювати реєстрацію платника єдиного податку четвертої групи юридичних осіб?

02.05.2025 | 11:48

275
6439ad7e-d90e-44fe-9e0e-89c73bd48a30.png

Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що згідно з п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) реєстрація платника єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, – в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву (п.п. 1 п. 299.10 ст. 299 ПКУ);

припинення юридичної особи (крім перетворення) відповідно до закону – в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення (п.п. 2 п. 299.10 ст. 299 ПКУ);

якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків (п.п. 4 п. 299.10 ст. 299 ПКУ);

якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену п.п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПКУ та п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПКУ (п.п. 5 п. 299.10 ст. 299 ПКУ);

наявність щодо платника податку та/або його засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників рішення про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), прийнятого у порядку, встановленому Законом України від 14 серпня 2014 року № 1644-VIІ «Про санкції» щодо платників четвертої групи – в останній день кварталу, у якому прийнято таке рішення (п.п. 8 п. 299.10 ст. 299 ПКУ).

У разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам п.п. 4 п. 291.4 та п. 291.5 прим. 1 ст. 291 ПКУ у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розд. II ПКУ. Такий платник податку зобов’язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення (абзац другий п. 299.11 ст. 299 ПКУ).

 

Головне управління ДПС в Одеській області

тел.: (048) 705-60-18


Громада у соцмережах:

       

Поділитися

Схожі новини

16.09.2026

Долучайтеся до опитування щодо безбар’єрності взаємодії та послуг в органах ДПС

Запрошуємо взяти участь в анонімному опитуванні, яке проводить Державна податкова служба України для оцінки потреб осіб з інвалідністю та осіб з інвалідністю внаслідок війни щодо фізичної, інформаційної та цифрової доступності (безбар’єрності) взаєм ...

01.09.2026

Як відкрити власну справу: від реєстрації ФОП до подання звітності

Більше подробиць шукайте у пам'ятці за посиланням. Громада у соцмережах:        

26.08.2026

Як діяти, якщо платник податків зазнав шкоди руйнації внаслідок російської агресії

Подробиці на зображенні.   Головне управління ДПС в Одеській області тел.: (048) 705-60-18 Громада у соцмережах:        

25.08.2026

Чи має право на податкову знижку військовослужбовець, який отримує грошове забезпечення

Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), який регламентує порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі військовослужбов ...

24.08.2026

Хто є платником мінімального податкового зобов’язання за успадковану землю?

Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що якщо земельна ділянка перейшла у спадщину, а чинний договір оренди залишається зареєстрованим і не припинений, мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ) за таку землю визначає орендар, а не спад ...

Інші новини

Всі новини
22cc6130-2080-4b67-af6b-84e2be8f744b.jpg

Роздільнянська територіальна громада

Інвестиції

05.10.2026 | 08:40

ФАО та Уряд Італії запускають нову програму у Державному аграрному реєстрі для підтримки виноробної галузі України

У межах програми виноградарі та винороби Одеської області отримають підтримку на загальну суму 160 000 доларів США для збереження та відновлення виробництва Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО) спільно з Міністерством аграрної полі ...

e707e36c-5983-4e37-8f48-62b2d9cd265e.png

Роздільнянська територіальна громада

Освіта

Звернення міського голови

04.10.2026 | 08:00

Привітання голови з Днем працівників освіти

🎓 Шановні працівники освіти Роздільнянської громади! ⠀ Щиро вітаю вас із Днем працівників освіти! 🌸 ⠀ Освіта — це основа майбутнього нашої громади та України. Саме ви щодня допомагаєте дітям пізнавати світ, розкривати свої здібності, вчите мис ...

71ba84b2-8ea1-4d06-88c6-e28e20edb81d.jpg

Роздільнянська територіальна громада

Події, анонси, заходи, об'яви, повідомлення

Партнери громади

02.10.2026 | 13:34

А ви знаєте, що якісне та смачне харчування у школах, дитсадках і лікарні — це реальні зміни, які ми створюємо в громаді вже сьогодні?

У Громадському просторі «Діалог» відбулася перша установча зустріч у межах європейського проєкту URBACT «Eat4Climate»! Ми зробили перший важливий крок до створення Ради харчової трансформації та безпеки «PRO ЇЖУ» &mdash ...