Документальне підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки
10.07.2025 | 11:02
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України (із змінами, далі – ПКУ) платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).
Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 ПКУ.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності, в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).
Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з декларацією про майновий стан і доходи, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ.
У разі якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в декларації про майновий стан і доходи лише реквізити електронного розрахункового документа.
Для документального підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки, контролюючий орган не має права вимагати від платника податку надання документів та/або їх копій, які містяться в автоматизованих інформаційних і довідкових системах, реєстрах, банках (базах) даних органів державної влади та/або органів місцевого самоврядування, інформація з яких безоплатно отримується контролюючими органами відповідно до ПКУ та міститься в інформаційних базах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Звертаємо увагу, що за результатами 2024 року платники мають право скористатись податковою знижкою та подати річну податкову декларацію до 31 грудня 2025 року (включно).
Головне управління ДПС в Одеській області
тел.: (048) 705-60-18
Громада у соцмережах:
Поділитися
Схожі новини
16.09.2026
Долучайтеся до опитування щодо безбар’єрності взаємодії та послуг в органах ДПС
Запрошуємо взяти участь в анонімному опитуванні, яке проводить Державна податкова служба України для оцінки потреб осіб з інвалідністю та осіб з інвалідністю внаслідок війни щодо фізичної, інформаційної та цифрової доступності (безбар’єрності) взаєм ...
01.09.2026
Як відкрити власну справу: від реєстрації ФОП до подання звітності
Більше подробиць шукайте у пам'ятці за посиланням. Громада у соцмережах:
26.08.2026
Як діяти, якщо платник податків зазнав шкоди руйнації внаслідок російської агресії
Подробиці на зображенні. Головне управління ДПС в Одеській області тел.: (048) 705-60-18 Громада у соцмережах:
25.08.2026
Чи має право на податкову знижку військовослужбовець, який отримує грошове забезпечення
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), який регламентує порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі військовослужбов ...
24.08.2026
Хто є платником мінімального податкового зобов’язання за успадковану землю?
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що якщо земельна ділянка перейшла у спадщину, а чинний договір оренди залишається зареєстрованим і не припинений, мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ) за таку землю визначає орендар, а не спад ...
