РРО/ПРРО: проведення операції повернення товарів у зв'язку з не отримання або відмови від товару покупцем
РРО/ПРРО: проведення операції повернення товарів у зв'язку з не отримання або відмови від товару покупцем
19.09.2023 | 09:47
Головне управління ДПС в Одеській області нагадує, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 918/29048, реєстрація продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів через РРО/ПРРО проводиться одночасно з розрахунковою операцією.
Розрахунковий документ на повну суму проведеної операції, створений у паперовій та/або електронній формі, надається особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї. Розрахункова операція вважається проведеною через РРО/ПРРО, якщо дані про її обсяги введені в режимі реєстрації.
Таким чином, у випадку не отримання або відмови від товару покупцем, при відправці їх за допомогою служб доставки достатньо в режимі реєстрації провести операцію повернення товарів на підставі квитанції від служби доставки про повернення відправлення та чеку РРО/ПРРО, в яких такі товари ідентифіковані.
Наголошуємо, що обов’язком саме продавця товарів є організація надання інформації щодо підтвердження повернення товарів без їх продажу від служби доставки.
Жодних актів на повернення коштів складати не потрібно, так як такі акти складаються лише у випадках повернення коштів покупцю, а сума повернення перевищує 100 гривень.
Громада у соцмережах:
Поділитися
Схожі новини
16.09.2026
Долучайтеся до опитування щодо безбар’єрності взаємодії та послуг в органах ДПС
Запрошуємо взяти участь в анонімному опитуванні, яке проводить Державна податкова служба України для оцінки потреб осіб з інвалідністю та осіб з інвалідністю внаслідок війни щодо фізичної, інформаційної та цифрової доступності (безбар’єрності) взаєм ...
01.09.2026
Як відкрити власну справу: від реєстрації ФОП до подання звітності
Більше подробиць шукайте у пам'ятці за посиланням. Громада у соцмережах:
26.08.2026
Як діяти, якщо платник податків зазнав шкоди руйнації внаслідок російської агресії
Подробиці на зображенні. Головне управління ДПС в Одеській області тел.: (048) 705-60-18 Громада у соцмережах:
25.08.2026
Чи має право на податкову знижку військовослужбовець, який отримує грошове забезпечення
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), який регламентує порядок оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі військовослужбов ...
24.08.2026
Хто є платником мінімального податкового зобов’язання за успадковану землю?
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що якщо земельна ділянка перейшла у спадщину, а чинний договір оренди залишається зареєстрованим і не припинений, мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ) за таку землю визначає орендар, а не спад ...
